National Treasure
Tijdens zijn speurtocht naar een legendarische schat moet Benjamin Franklin Gates de Onafhankelijkheidsverklaring, één van Amerika's best bewaakte documenten, stelen om te voorkomen dat die in verkeerde handen valt.