Nomadland
Als gevolg van een economische recessie pakt Fern (Frances McDormand) haar busje in en ontdekt ze een ander soort leven in het uitgestrekte landschap van het Amerikaanse westen. Onderweg sluit ze vriendschap met andere nomaden in deze ontroerende film over hoop en veerkracht van regisseur Chloé Zhao met onder anderen David Strathairn.