Notre-Dame: Strijd tegen het hellevuur
Op 15 april 2019, tijdens de mis van heilige maandag, vat ‘s werelds beroemdste kathedraal vlam. De Notre-Dame in Parijs stond binnen een paar minuten in lichterlaaie en het werd een epische strijd voor de Franse brandweermannen. Exclusieve beelden en interviews laten levendig zien hoe moedig de Parijse brandweer en politie was, als ze hun leven op het spel zetten om dit historische gebouw te redden.