Oil Spill of the Century
16 maart 1978: de Amoco Cadiz, een supertanker gevuld met tonnen benzine, liep op de rotsen voor de kust van Bretagne, Frankrijk. Het ongeluk veroorzaakte de grootste olieramp in Frankrijk, beschadigde 300 km van de kustlijn, doodde duizenden dieren en bracht de lokale economie in gevaar. Maar wat is er nu nog over van de ramp met de Amoco Cadiz?