Olaf's Frozen Avontuur
Olaf gaat samen met Sven op een missie in Walt Disney Animation Studio's Olaf's Frozen Avontuur. Het is de eerste kerst sinds de poort weer open is en Anna en Elsa geven een feest voor heel Arendel. Als de burgers onverwacht vertrekken om te genieten van hun eigen kerstgebruiken, beseffen de zussen dat zijzelf geen familietraditie hebben. Dus trekt Olaf eropuit om het koninkrijk uit te kammen, om de mooiste tradities mee naar huis te brengen en de eerste kerst te redden voor zijn vrienden.