Partly Cloudy
We weten allemaal dat kindjes met de ooievaar worden gebracht, maar waar halen zij die vandaan? Het antwoord is te vinden in de stratosfeer. Daar boetseren de wolkenmensen baby's uit de wolken en brengen ze ze tot leven. Gus, een eenzame en onzekere grijze wolk, is een meester in het maken van 'gevaarlijke' baby's, zoals krokodillen, stekelvarkens en rammen. Zijn geliefde creaties zijn heuse kunstwerkjes, maar ook veel werk voor zijn trouwe partner, bezorg-ooievaar Peck. De creaties van Gus worden steeds uitbundiger, waardoor Peck het steeds zwaarder krijgt. Kan Peck een manier vinden om op een prettige manier met de gevaarlijke pakketjes en het vurige temperament van zijn vriend om te gaan?