Planes 2: Redden & Blussen
In dit avontuur werkt Dusty samen met een dynamisch team van luchtbrandweerlieden. Samen vecht het moedige team tegen een bosbrand in Piston Peak National Park en zo leert Dusty hoe je een held wordt.
Als de beroemde Dusty hoort dat hij misschien nooit meer kan vliegen, duikt hij de wereld in van de luchtbrandweer. Dusty werkt samen met eerste hulphelikopter Blade Ranger en z'n team, bestaande uit Lil' Dipper, helikopter Windlifter, ex-militair transporttoestel Cabbie en een groep van moedige voertuigen, Rookspringers genaamd. Samen strijdt het team tegen een bosbrand en Dusty leert hoe je een held wordt.