Planes
De wereld van Cars krijgt vleugels in Planes. Sproeivliegtuig Dusty wil vliegen in de grootste luchtrace ooit. Vindt hij de inspiratie en moed om meer te worden dan waar hij voor gebouwd was?
De wereld van Cars gaat de lucht in bij Disneys Planes. Ga mee met Dusty, een sproeivliegtuig met hemelshoge dromen en een kans om mee te doen met de grootste luchtrace ooit. Dusty heeft een groot hart, maar twee problemen: hij is niet snel en heeft hoogtevrees. Zijn moed wordt getest als deze onwaarschijnlijke held verder gaat dan ooit. Met wat hulp vindt Dusty de moed en inspiratie om te stijgen.