Prep & Landing: Stout vs. Lief
Met de belangrijke 25 die snel dichterbij komt, moeten Wayne en Lanny haast maken om geheime Noordpooltechnologie, die in handen is gevallen van een stoute computerhackende jongen, terug te krijgen. Wanhopig om te voorkomen dat Kerstmis een chaos wordt, zoekt Wayne hulp bij een expert wat betreft stoute kinderen voor deze missie: een geweldig lid van de koolemmerbrigade dat ook zijn vervreemde broer blijkt te zijn, Noel.