Gereed voor de landing
Op kerstavond zorgt een topteam van elfen van een elite-eenheid genaamd ‘Gereed voor de landing’ dat de huizen overal ter wereld klaar zijn voor het bezoek van de Kerstman. Maar na 227 jaar eindeloos gewerkt te hebben is een elf genaamd Werner boos dat hij niet benoemd wordt tot directeur van stoute kinderenlijst informatie. In plaats daarvan moet hij samen gaan werken met een idealistisch groentje met de naam Lennie. Tijdens hun eerste missie als partners komen Werner en Lennie voor onverwachte uitdagingen te staan die hen tot het uiterste laten gaan en waardoor Kerstmis voor veel kinderen niet door zou kunnen gaan. De twee totaal verschillende kleine elfen zullen flink aan de bak moeten om dit seizoen te redden.