Raya en de Laatste Draak
Lang geleden leefden mensen en draken in harmonie naast elkaar in het land Kumandra. Toen het land door een plaag werd bedreigd, offerden de draken zich op voor de mensen. Nu hetzelfde kwaad 500 jaar later de wereld opnieuw bedreigt, ziet Raya maar één oplossing: ze moet op zoek naar de legendarische laatste draak.