Same Time, Next Christmas
De vonken spatten eraf tussen een jonge vrouw en haar jeugdliefde wanneer ze elkaar in hetzelfde Hawaïaanse resort ontmoeten waar ze elkaar jaren geleden voor het eerst zagen.