Secret Society of Second-Born Royals
Dit is Sam, een tweede kind van adellijken bloede. Ze is geen typisch adellijk kind en ze past niet echt in deze wereld. Wanneer ze door haar moeder, naar Summer School gestuurd wordt, komt ze er achter dat dat een dekmantel is; zij en de andere studenten leren dat ze superkrachten hebben en hier zitten als aspirant-lid van de Secret Society of Second-Born Royals, het geheime genootschap van adellijke tweede kinderen. Kunnen ze hun superkrachten leren gebruiken om hun koninkrijken te redden?
Anders dan Sam's ouder zus Eleanor, die bijna 18 is en zich voorbereid om de nieuwe koningin te worden, wil Sam liever rocken met haar band of een concert geven om te protesteren tegen de monarchie, wat resulteert in een onvermijdelijke clash met de autoriteiten. Koningin Catherine is het gedrag van haar dochter zat en stuurt Sam naar Summer School, waar Sam er achter komt dat dat slechts een dekmantel is. Sam en de vier andere tweede kinderen van adellijken bloede leren dat ze superkrachten hebben en hier eigenlijk zijn als aspirant-lid van een heel bijzonder, geheim genootschap. Maar dat is niet de enige verrassing voor Sam en haar nieuwe vrienden. Wanneer een mysterieuze vreemdeling de veiligheid in gevaar brengt van iedereen van wie ze houden, zullen Sam en haar vrienden moeten leren hoe ze hun krachten kunnen gebruiken om hun koninkrijken te redden.