Self
Een houten pop die er wanhopig bij wil horen, doet een rampzalige wens bij een ster, wat leidt tot een reis van zelfontdekking. Haar verlangen om bij haar leeftijdsgenoten te horen, brengt haar op een schadelijk pad, waardoor haar kijk op wie ze is en waar ze thuishoort op de proef wordt gesteld.
Een houten pop die er wanhopig bij wil horen, doet een rampzalige wens bij een ster, wat leidt tot een reis van zelfontdekking. Haar verlangen om bij haar leeftijdsgenoten te horen, brengt haar op een schadelijk pad, waardoor haar kijk op wie ze is en waar ze thuishoort op de proef wordt gesteld. Geregisseerd door Searit Huluf en geproduceerd door Eric Rosales, Self is het nieuwste deel van Pixars veelgeprezen SparkShorts-programma.