Sneakerella
In dit dynamische, muzikale Assepoesterverhaal werkt El, een aankomend sneakerontwerper uit Queens, als magazijnbediende in een schoenwinkel en verbergt zijn talent. Er springt een vonk over als hij bij toeval Kira King ontmoet, een soort sprookjesprinses uit Manhattan. Aangemoedigd door zijn beste maatje en met een vleugje magie vindt El de moed om zijn droom waar te maken.
De dynamische muziekfilm 'Sneakerella', die zich afspeelt in de avantgardistische straatsneakercultuur van New York, is een moderne versie van het sprookje van Assepoester. El is een aankomend sneakerontwerper uit het stadsdeel Queens die als magazijnbediende werkt in de schoenwinkel van zijn overleden moeder. Hij verbergt zijn talent voor zijn overbelaste stiefvader en twee gemene stiefbroers die zijn kansen voortdurend dwarsbomen. Als El Kira King ontmoet, de zeer onafhankelijke dochter van basketballegende en sneakermagnaat Darius King, springt er een vonk over. De twee vinden elkaar in hun gemeenschappelijke passie voor sneakers. Aangemoedigd door zijn beste maatje en met een vleugje magie van zijn feeënpeetoom vindt El de moed om zijn droom waar te maken: een professioneel sneakerontwerper worden.