Solo amor y mil canciones
Ter gelegenheid van het 10-jarig jubileum van Violetta komen Tini en de voormalige castleden weer samen om dit te vieren, en ze willen de fans een unieke en onvergetelijke voorstelling geven. Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese en Mercedes Lambre bezorgden het publiek een onvergetelijke avond met hun vernieuwde versies van vijf nummers uit de serie.
Ter gelegenheid van het 10-jarig jubileum van Violetta komen Tini en de voormalige castleden weer samen om dit te vieren, en ze willen de fans een unieke en onvergetelijke voorstelling geven. Het stijlvolle theater Astor Piazzolla in Buenos Aires dient als het perfecte decor voor Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese en Mercedes Lambre om nogmaals bijeen te komen en voor het publiek op te treden met hun vernieuwde versies van vijf nummers uit de serie. Een selecte groep fans genoot van de nostalgie, de leuke anekdotes en de herinneringen aan hun idolen.