Dreaming of Joseph Lees
Een vrouw die in haar jeugd verliefd was op haar neef, Joseph Lees, staat opnieuw in vuur en vlam wanneer hij naar huis terugkeert, maar ze moet een noodlottige keuze te maken als een andere aanbidder gevaarlijk bezitterig wordt.
Dreaming of Joseph Lees, dat zich in het Somerset van 1958 afspeelt, is het verhaal van een jonge vrouw, Eva, die haar enigszins gecompliceerde leven in een romantisch daglicht begint te zien door te dromen over haar knappe en aantrekkelijke neef. Maar wanneer haar huidige geliefde vreselijk bezitterig wordt, is ze gedwongen om te kiezen voor een van hen.