Anna and the King
Een Engelse gouvernante reist in de jaren 1860 naar Bangkok om les te geven aan de kinderen van de koning. In een wereld van politieke intriges ontstaat er een gepassioneerde (maar fatsoenlijke) relatie tussen haar en de koning. De romance zal de geschiedenis van Siam voor altijd veranderen en zorgt ervoor dat Anna zich als herboren voelt.