Star Wars: The Empire Strikes Back (Episode V)
De Rebellen verspreiden zich nadat het Keizerrijk hun basis op de ijsplaneet Hoth aanvalt, terwijl Luke traint met Jedi Master Yoda. Wanneer Luke tegen Darth Vader vecht, ontdekt hij zijn schokkende verleden.
Ontdek het conflict tussen goed en kwaad in Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back. Na het verslaan van de Rebellen op de ijsplaneet Hoth, reist Luke naar de planeet Dagobah om te trainen met Jedi Master Yoda, die ondergedoken leeft sinds de val van de Republiek. In een poging om Luke te bekeren naar de Dark Side, lokt Darth Vader de jonge Skywalker in de val.