Team Thor: Part 1
In dit korte satirische stukje van regisseur Taika Waititi (Marvel's Thor: Ragnarok), wordt gesuggereerd wat Thor gedaan zou hebben terwijl de Avengers elkaar bestreden in Marvel’s Captain America: Civil War.
Deze korte, satirische documentaire, geregisseerd door Taika Waititi (Marvel Studios’ Thor: Ragnarok) geeft een idee van wat Thor gedaan heeft terwijl de rest van de Avengers met elkaar vocht in Captain America: Civil War.