De Avonturen van Ichabod en Meneer Pad
De Wind in de Wilgen' en 'De Legende van Sleepy Hollow' ineen. Maak een wilde autorit met J. Thaddeus Pad en Mol, Rat en Desiderius Das. Maak kennis met Ichabod Crane, die de mooie Katrina Van Tassel wil veroveren, net als zijn rivaal Brom Bones. Ichabod ontmoet de Ruiter zonder Hoofd, wat veel spanning oplevert. Verteld door Basil Rathbone en Bing Crosby, met fraaie animaties en boeiende muziek. Bevat beelden van roken.