The Art of Getting By
Freddie Highmore en Emma Roberts spelen een doemdenkende jongen en een beeldschoon, maar gecompliceerd meisje die elkaar op de middelbare school ontmoeten en samen moeten uitvinden of ze alleen vrienden zijn, of toch meer.