The Beach
Leonardo DiCaprio is zinderend in deze verleidelijke thriller van regisseur Danny Boyle (Trance, Slumdog Millionaire). Wanneer Richard (DiCaprio), een jonge Amerikaanse backpacker die door Thailand reist, een kaart naar een mooi, geheim strand vindt, denkt hij de ultieme kick te hebben gevonden, maar dit afgezonderde paradijs wordt al snel een plaats vol gevaren, in dit ijzingwekkende drama waarin ook Tilda Swinton een rol heeft.