The Disney Holiday Singalong
‘The Disney Holiday Singalong’ keert voor de derde keer terug met meer muziek en magie voor de feestdagen. Het één uur durende muzikale evenement heeft optredens met sterren, geanimeerde teksten op het scherm, meer favoriete Disney-melodieën en klassieke kerstliedjes.