The Hand that Rocks the Cradle
Annabella Sciorra schittert als Claire Bartel, een drukke echtgenote, moeder en carrièrevrouw. Wanneer zij Peyton Flanders inhuurt, een op het eerste gezicht perfecte oppas met een huiveringwekkende verborgen agenda, loopt haar gezin groot gevaar.
Zet je schrap voor een van de meest besproken en bloedstollende thrillers ooit! Annabella Sciorra schittert als Claire Bartel, een drukke echtgenote, moeder en carrièrevrouw. Wanneer zij Peyton Flanders (Rebecca De Mornay) inhuurt, een op het eerste gezicht perfecte oppas met een huiveringwekkende verborgen agenda, loopt haar gezin groot gevaar. Op het moment dat Claire het dodelijke plan van de op wraak beluste Peyton ontdekt, zou het weleens te laat kunnen zijn om zichzelf en haar gezin te redden. Vanaf het eerste aangrijpende moment tot aan de onvergetelijke climax houdt deze sensationale mix van zinderende spanning en onverwachte wendingen je op het puntje van je stoel!