The Hills Have Eyes
Een herinterpretatie van de spannende cultklassieker van Wes Craven uit 1977 over een gezin dat op vakantie is en plotseling een wanhopige strijd moet voeren tegen bloeddorstige mutanten om te overleven in de woestijn.