The Longest Ride
Dit romantische drama is gebaseerd op de bestseller van meesterverteller Nicholas Sparks en draait om een jong stel dat een goedhartige man ontmoet die hun leven voor altijd verandert.
Door The Longest Ride, gebaseerd op de bestseller van meesterverteller Nicholas Sparks, zul je in ware liefde geloven. Wanneer Luke (Scott Eastwood), een voormalig kampioen stierenrijden die een comeback wil maken, Sophia (Britt Robertson) ontmoet, een studente die zich voorbereidt op haar droombaan in New York, beginnen ze aan een buitengewone - maar onzekere - romantische reis. Terwijl tegenstrijdige paden hun ontluikende relatie op de proef stellen, ontmoeten Luke en Sophia de goedhartige Ira (Alan Alda), wiens hartverwarmende herinneringen aan zijn eigen huwelijk het jonge stel inspireren en hun leven voor altijd zullen veranderen.