The Marine
Een voormalige commandant van de speciale strijdkrachten van de marine gaat achter een criminele bende diamantdieven aan die zijn vrouw hebben ontvoerd.
WWE-kampioen John Cena is de imposante ex-marinier John Triton. Waar er gevaar is, daar vind je Triton, en hij speelt het spel niet volgens de regels. Nadat hij tegen zijn wil uit Irak naar huis is gestuurd, wordt Tritons mooie vrouw Kate (Kelly Carlson) ontvoerd door genadeloze juwelendieven onder leiding van een gewelddadige moordenaar (Robert Patrick). Triton moet vechten om haar te redden, en zijn meest krachtige wapen inzetten: zichzelf!