The Martian
Een aangrijpend verhaal van de legendarische regisseur Ridley Scott (Alien, Prometheus) over de kracht van de mens en de wil om te overleven, met in de hoofdrol Matt Damon, die als astronaut op Mars gestrand is.
Een aangrijpend verhaal van de legendarische regisseur Ridley Scott (Alien, Prometheus) over de kracht van de mens en de wil om te overleven. Tijdens een missie naar Mars wordt verondersteld dat de Amerikaanse astronaut Mark Watney (Matt Damon) is omgekomen en achtergebleven, maar Watney leeft nog. Tegen alle verwachtingen in moet hij een manier vinden om contact te leggen met de aarde, in de hoop dat wetenschappers een reddingsplan kunnen bedenken om hem thuis te brengen.