The Night House
Na de onverwachte dood van haar man, blijft Beth alleen achter in het huis aan het meer dat hij voor haar bouwde. Het duurt niet lang voordat visioenen van een geest in huis haar beginnen te wenken. Op zoek naar antwoorden, doorzoekt ze de bezittingen van haar man en ontdekt ze vreemde en verontrustende geheimen.
Na de onverwachte dood van haar man, blijft Beth alleen achter in het huis aan het meer dat hij voor haar heeft gebouwd. Ze doet haar best om haar hoofd erbij te houden, maar dan komen de nachtmerries - verontrustende visioenen van een geest in huis die haar roept en haar met een spookachtige aantrekkingskracht wenkt. Tegen het advies van haar vrienden in, doorzoekt ze de bezittingen van haar man, op zoek naar antwoorden. Wat ze vindt zijn geheimen die zowel vreemd als verontrustend zijn - een mysterie dat ze vastbesloten is te ontrafelen.