The Paloni Show! Halloween Special!
Leroy, Reggie en Ceruce Paloni krijgen de kans van hun leven om de presentatoren te zijn van een onvergetelijke halloweenspecial vol korte griezelfilmpjes van een groep aanstormende animatoren. Gecreëerd door Justin Roiland.