The Pope: Answers
Tien jongeren van over de hele wereld ontmoeten elkaar in Rome met Paus Fransiscus met als doel met hem de zorgen van hun generatie te bespreken.Wat hen te wachten staat is een ongekende ontmoeting, face-to-face in een uniek gesprek en evenement.