The Pyramid
Een team van archeologen ontdekt een piramide in de Egyptische woestijn, maar als ze de afschuwelijke geheimen ervan ontsluiten, beseffen ze dat ze meedogenloos worden opgejaagd door een oud onheil.
Ontdekkingsreizigers die het aandurven om de geheimen van de eeuwenoude wonderen van de wereld te verstoren, weten al lange tijd dat daar vaak een vloek op rust. Maar een team van archeologen krijgt deze keer veel meer problemen dan ze willen, wanneer ze een piramide ontdekken in de Egyptische woestijn. Terwijl ze de afschuwelijke geheimen van de piramide aan het licht brengen, ontdekken ze dat ze worden belaagd door een oud onheil dat gruwelijker is dan ze zich ooit hadden kunnen voorstellen.