The Salvation
1871, kolonisten uit heel Europa trekken naar Amerika op zoek naar een beter leven. Wanneer Jon, een Deense pionier, de moordenaar van zijn gezin doodt, zetten de beruchte kolonel Delarue en zijn bende een prijs op zijn hoofd. Verstoten door de gemeenschap moet Jon de outlaws alleen zien te trotseren, waardoor hij genoodzaakt is zijn leven van vredige kolonist op te geven.