Marvel Studios' Thor
De almachtige Thor staat op het punt om de troon van het fantastische rijk van Asgard te bestijgen, tot zijn roekeloze arrogantie een aloude oorlog doet opvlammen. Thor wordt naar de Aarde verbannen om tussen de mensen te leven. Thor bereidt zich voor om zijn boosaardige broer Loki tegen te houden in zijn pogingen om Odin te onttronen, de macht te grijpen en Asgard zijn vileine heerschappij op te leggen.
Dit epische avontuur strekt zich uit door het Marvel-universum vanaf de Aarde tot aan het kosmische rijk van Asgard. Centraal in dit verhaal staat de almachtige Thor, een krachtige maar arrogante krijgsman wiens roekeloze acties een historische oorlog doen opvlammen. Als gevolg hiervan verbant Thors vader Odin hem naar de Aarde, waar hij gedwongen tussen de mensen leeft. Vanaf de Aarde bereidt Thor zich voor om zijn kwaadaardige broer Loki tegen te houden in zijn pogingen om Odin van de troon te stoten, de macht te grijpen en zijn vileine heerschappij aan heel Asgard op te leggen. Als donkere krachten de aarde aanvallen, leert Thor wat er nodig is om een echte held te worden.