Tinker Bell en de Grote Reddingsoperatie
Voor ze Wendy en de Slimme Jongens leerde kennen, ontmoette Tinkelbel Lizzy, een meisje dat in elfjes geloofde. De mensen- en elfenwereld komen bijeen: Tinkelbel krijgt een speciale band met een meisje dat wel een vriendin kan gebruiken. Haar vriendinnen wagen een reddingspoging en Tinkelbel neemt een groot risico, waarmee ze haar eigen veiligheid en de toekomst van het elfenrijk op het spel zet.