Tinker Bell
Hoor Tinkelbel voor het eerst spreken in dit geweldige verhaal van Disneys bekendste elfje. Heb je je ooit afgevraagd waar de natuur haar glans vandaan haalt? Ga mee naar een geheim land vol avontuur als Tinkelbel en haar vier beste vriendinnen de winter omvormen naar de lente. Daarbij leren ze de kracht van geloof, vertrouwen en elfenstof, evenals het belang van eerlijk zijn naar jezelf toe.