TOMORROW X TOGETHER: Our Lost Summer
TOMORROW X TOGETHER staan na de pandemie klaar om aan hun eerste wereldtournee te beginnen die hen van Seoul naar Noord-Amerika brengt. De zenuwen en opwinding laten zich voelen, maar de band wil het beste van zichzelf geven tijdens een uitzonderlijk optreden.
In 2019 schreef TOMORROW X TOGETHER geschiedenis door als eerste K-pop groep ooit op de Amerikaanse Billboard 200 te verschijnen met hun debuutalbum. Sindsdien leiden ze de vierde generatie K-pop en zijn ze wereldwijd geliefd en oogsten ze overal lof. SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN en HUENINGKAI zijn terug na de pandemie en staan klaar om hun eerste wereldtournee te starten die hen van Seoul naar Noord-Amerika brengt. De zenuwen laten zich voelen, maar ze dagen elkaar uit om het beste van zichzelf te geven tijdens hun optredens op enkele van de grootste scenes ter wereld, onder meer bij ‘Lollapalooza’, het grootste muziekfestival ter wereld.