Tümpel
Een kleine vis komt vast te zitten in een getijdenpoel. De inwoners van de poel zijn nieuwsgierig, maar ook wantrouwend tegenover de nieuwkomer. Wanneer een gevaarlijke zeemeeuw de dieren bedreigt, bundelen ze hun krachten om samen het gevaar te trotseren.