Pearl Diver
Drie stellen raken elkaar kwijt. Een egel wordt verliefd op een ballon, maar hij heeft problemen om zijn verzorgingsroutine te handhaven. Het ijs breekt tussen een stel van de Noord- en Zuidpool. En twee naïeve oesters verlangen naar elkaar.