Umami
Chef-kok/eigenaar Sina Bora maakt een persoonlijke en professionele crisis door op een van de drukste avonden in zijn restaurant. De spoedoperatie van zijn vader, ontbrekende ingrediënten, spanningen onder het personeel en de overnameplannen van zijn voormalige mentor Renzo dwingen Sina om moeilijke beslissingen te nemen. "Umami" dompelt de kijker onder in bruisend Istanbul, de chaos van de keuken en Sina’s innerlijke strijd, en biedt een aangrijpende kijkervaring.
Als chef de cuisine en eigenaar van een van de drukste restaurants van Istanbul beleeft Sina Bora een zware avond vol persoonlijke en professionele uitdagingen. Voor het restaurant opengaat, hoort hij dat zijn vader een spoedoperatie moet ondergaan. Heen en weer geslingerd tussen familie en zijn noodlijdende restaurant, heeft Sina verder nog te kampen met ontbrekende ingrediënten, spanningen onder het personeel en een onverwachte inspectie. De situatie wordt nog erger als zijn voormalige mentor, de befaamde chef-kok Renzo, arriveert. In de loop van de avond moet Sina diverse crises bezweren, balancerend tussen zijn familie en zijn werk. De ontwikkeling die hij doormaakt stelt hem op de proef als chef-kok, leider, zoon en mens. "Umami" biedt een onvergetelijke kijkervaring, en dompelt de kijker onder in de chaotische artisticiteit van de professionele keuken, en de innerlijke strijd van een man die tussen meerdere vuren zit.