Unstoppable
Duizenden levens staan op het spel als een machinist en conducteur proberen een op hol geslagen trein te stoppen die giftige chemicaliën vervoert in deze actiethriller met Denzel Washington en Chris Pine in de hoofdrol.
Dit wordt de rit van je leven terwijl Denzel Washington en Chris Pine samenwerken in deze opwindende actiethriller. Duizenden levens staan op het spel als een op hol geslagen trein met dodelijke, giftige chemicaliën richting Scranton, Pennsylvania raast. Slechts twee mannen kunnen voorkomen dat een grote ramp plaatsvindt: een ervaren machinist (Washington) en een jonge conducteur (Pine).