While You Were Sleeping
Een eenzame metromedewerkster wordt verliefd op een knappe, onbekende man. Maar als ze z'n leven redt nadat hij is overvallen en in coma ligt, wordt ze door z'n excentrieke familie aangezien voor z'n verloofde.
De eenzame metromedewerkster Lucy is verliefd op een knappe man die ze alleen van gezicht kent. Nadat ze zijn leven heeft gered, wordt ze door zijn familie aangezien voor z'n verloofde, terwijl hij in coma in het ziekenhuis ligt. Plotseling krijgt Lucy alle aandacht van de familie van de man. En dan wordt ze verliefd op zijn broer Jack.