Wild
Na de ontbinding van haar huwelijk en de dood van haar moeder heeft Cheryl Strayed alle hoop verloren. Na jaren van roekeloos gedrag neemt Cheryl een overhaaste beslissing. Zonder enige ervaring en gedreven door louter vastberadenheid, hiket Cheryl bijna 2000 kilometer over de Pacific Crest Trail, alleen. Wild legt op een krachtige manier de verschrikkingen en genoegens vast van een jonge vrouw die een vlucht naar voren neemt, tegen alle verwachtingen in, op een reis die haar gek maakt, sterker maakt en uiteindelijk heelt.