Winnie de Poeh: Een dag vol liefde
De groep is jaloers wanneer Christopher Robin zijn tijd besteed aan het maken van een valentijnskaart voor een meisje. Pooh leidt de groep om een genezing te vinden voor zijn liefdesziekte.
De groep is een beetje jaloers wanneer Christopher Robin zijn tijd besteed aan het maken van een valentijnskaart voor een meisje. Nadat de uil heeft gediagnostiseerd dat de jongen liefdesziek is, leidt Pooh de groep op een zoektocht naar de genezing. Ze komen erachter dat Christoper Robin geen genezing nodig heeft, hij heeft genoeg liefde voor het meisje én zijn vrienden.