X-Men: The Last Stand
Wanneer de vreedzame mutantenleider Charles Xavier botst met zijn strijdlustige tegenstander Magneto, beginnen de contouren zich af te tekenen voor de oorlog die alle oorlogen eindigt in dit explosieve X-Men avontuur.
Magneto wil Xavier vermoorden en kwaadaardige mutanten bevrijden en gebruikt de herrezen Jean Grey, nu de krachtigste mutant van allemaal, tegen de X-Men. Terwijl Logan en Storm de strijd leiden en leden rekruteren van Xaviers originele team, komen Rogue en Iceman tot hun recht als volwaardige nieuwe leden van de X-Men.