Zero M2
Na succesvol op jacht geweest te zijn naar een flat een Parijs verhuist Paul naar een mooie en betaalbare studio. Maar al snel merkt hij dat er iets mis is als zijn buren zich vreemd gedragen en hij dubieuze geluiden hoort in de nacht. En kan het zijn dat zijn appartement krimpt?