Marked for Death
Wanneer Jamaicaanse drugs zijn geboorteplaats binnendringen, komt narcotica-agent John Hatcher (Steven Seagal) met bruut geweld in actie in dit razend spannende avontuur.
Steven Seagal geeft de schurken er flink van langs in deze film. Nadat zijn partner is overleden, keert narcotica-agent John Hatcher (Seagal) terug naar huis. Maar daar gaat het helemaal niet goed. Jamaicaanse drugsbaronnen, geleid door een hogepriester in de zwarte magie, hebben de stad geïnfiltreerd. Maar in Hatcher vinden de schurken hun gelijke en alle voodoo in de wereld zal hem niet kunnen tegenhouden!