Chain Reaction
Wanneer zijn mentor een revolutionaire bron van schone energie ontwikkelt, raakt een student in deze thriller verstrikt in een web van spionage en moord.
Twee leden van een geavanceerd energie-experiment, een slimme machinist en een ambitieuze vrouwelijke natuurkundige, moeten vluchten voor overheidsfunctionarissen die hen hebben beschuldigd van moord en het bombarderen van hun laboratorium als onderdeel van een gezamenlijke inspanning om het veelbelovende energieonderzoek van hun project onder het tapijt te schuiven.