Alaska's Grizzly Gauntlet
In Alaska’s Grizzly Gauntlet verkent survivalexpert Les Stroud de formidabele dierenwereld van Alaska en onthult de geheimen om te overleven langs de uiterste grens van Amerika. Kodiakberen, rendieren, zwarte beren, elanden en ijsberen leven samen in een gebied van ruim 1,5 miljoen hectare, samengesteld uit winderige toendra, Arctische gletsjers, glooiende vlaktes en uitgestrekte bergketens.